czwartek, 12 września 2013

Spinki, spineczki, broszki, kwiatuszki :P

Wczoraj obiecałam wrzucić kolejne zdjęcia filcowanek i nie tylko... Zatem nie przynudzam już i wklejam zdjęcia... Miłego oglądania :)


Filcowe ślimaczki - dostępne także w innych wersjach kolorystycznych :)

Tutaj jeden z moich ulubionych wzorów filcowych kwiatków


"Polka dots" w wersji BEŻ - na żywo wyglądają o niebo lepiej ;)



Kwiatki, kwiatuszki - kolejny wzór, który bardzo mi przypadł do gustu - te znajdą zastosowanie jako broszki i zapewne jako "dodatek" do kolejnej opaski dla Nadii - tudzież czapeczki..

A tutaj całość :)




Mam nadzieję, że się spodobają :)
Miłego wieczoru wszystkim :)

3 komentarze:

  1. te "zakręcone" są swietne :)
    a kwiatki do włosów bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez się te ślimaczki podobają najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dziewczyny :) - a ile nerwów mnie te ślimaczki kosztowały..... ;)

    OdpowiedzUsuń