czwartek, 11 lipca 2013

Opaseczka ;)

Wczoraj pisałam, o tym że powstaje opaska dla mojej pociechy..
Docelowo miał być na niej czwarty kwiatek z "kolekcji" Orange Power, ale niezbyt mi pasował do delikatnej, białej koronki..
Korzystając z tego, że moje dziecie bawiło się w najlepsze, powstało takie o to "Coś" :)
Mam nadzieję, że się spodoba :)





MMMMMniam - dobry aparat :D



Opaska jest na gumowanej koronce (swoja drogą dostać ładna koronkę też nie jest łatwo)... Początkowo kwiatek miał być na szerszej części, ale ostatecznie został przyszyty na łączeniu i to było bardzo dobre posunięcie... Spód łączenia jest podfilcowany, żeby niteczki, itp. nie drapały Kluski w główkę...

PS. Podziekowania dla Kluski za drzemkę, niespodziewajkę, dzięku której mogłam napisać tego posta :)

3 komentarze:

  1. śliczna wyszła :) ehhhh oby następna była córka to będę jej takie opaski zamawiać u CIebie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda ja też się o to w duchu modle :P:D
    Ślicznie Kluseczka w niej wygląda i oby jak najwięcej takich niespodzianek robiła mamie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Roni, Magda - dziękuję slicznie... Kluska chyba jest zadowolona z opaski bo nawet jej nie ściąga :D
    zastanawiam sie nad użyciem czarnej koronki, ale nie wiem czy nie będzie za dorosło??

    OdpowiedzUsuń