środa, 10 lipca 2013

Ta DAM ;)

Jakiś czas temu pisałam o filcowych starych - nowych "cosiach", nad którymi pracuję...
Mam nadzieję, że "cosie" się spodobają...
Na ten pomysł wpadłam przegladaj fb i  szperając na pinterest i szukając nowych inspiracji... i stało się - postanowiłam spróbować swoich sił w tworzeniu filcowych ( i nie tylko) spinek do butów - coraz modniejszego ostatnio dodatku, który można nosić do wielu modeli..

Póki co spinki są bez metalowej bazy, która właśnie do mnie idzie pocztą... Swoją drogą znalezienie tej bazy w krakowskich pasmanteriach graniczy z cudem a na allegro takie ofert pojawiają się tylko od czasu do czasu - nie komentuję...

Ale do rzeczy - takie o to cosie powstały spod rąk mych własnych, osobistych ;)
Szkoda tylko, że zdjęcia nie oddają w 100% ich prawdziwego koloru, ale koniec narzekania :D

BLUE LAGOON



ORANGE POWER



























Oprócz spinek do butów, powstała jeszcze broszka i czwarty kwiatek, który zastasowania nie znalazł - najprawdopodobniej "wyląduje" na nowo powstającej opasce dla mojego szkraba :)


Dzisiaj ( przy okazji ponad 2-godzinnej drzemki Nadii) powstała trzecia para... którą nazwę chyba PINK PANTHER - z racji gamy kolorystycznej :D



A tutaj całość całości spinkowej...



Oczywiście w zamierzeniu są jeszcze inne modele i warianty kolorystyczne... Jeśli oczywiście znajdą się "chętni" na owe "cosie" ;)

Pozdrawiamy razem z Nadią, która wspina mi się właśnie po nodze i "ułatwia" pisanie :)


4 komentarze:

  1. fajnie wyszła ta kokardka :)
    no powodzenia w takim razie i czekam na kolejne butkowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda - przyda się :) by znowu nie dopadł mnie mój słomiany zapał ;)
    kokradki zrobiłam jeszcze czarno- szare ale są za wąskie i mi sie nie podobają - tzn podobają, ale jako dodatek do opaski np :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a może spróbowałabyś tez z szyfonem, mozna go ładnie "podpalić" i wtedy wychodzą takie delikatne kwiatuszki :)
    no moze sama sie u Ciebie kiedys zaopatrze w takie ozdóbki :) żeby urozmaicic moje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda - filc to taki początek nowej przygody... chcę docelowo jak najbardziej pracować też z szyfonem czy innymi delikatnymi materiałami i na pewno z tasiemkami, które leżą i czekają na sowją kolej :D

    OdpowiedzUsuń